♥ Veckans Vän ♥

Filippa Ida Linn Widing - 860420

Filippa blåste in i mitt liv som en frisk fläkt. Jag träffade henne första gången under en studentfest i höstas då hon kom och hälsade på Jessica som jag under den veckan umgicks väldigt intensivt med. Hon var en väldigt glad och öppen person och även då vi inte hade träffats förr så var hon så lättsam att det flöt på finemang! När jag senare började umgås med Emma Bergström (guess who's up) så satt hon där i soffan varje gång jag kom till casa de Bergström. Som en frisk fläkt, en fartfylld vardag, ett plus i kanten, en klart lysande stjärna helt enkelt!

Snabbt fattade de två blondinerna tycke för varandra och fann att allt mellan himmel och jord hade de tametusan gemensamt. Vi är två väldigt olika personer, men ändå så lika. Filippa är - har jag sagt fartfylld? Positiv, ödmjuk, nere på jorden, tankspridd, fokuserad, engagerad, upprörd, intensiv, liten och framförallt förjäkla söt!

Under den här väldigt korta tiden som vi faktiskt umgåtts (från sent i höstas, eller kanske början av vintern) så har vi kommit varandra nära och det finns inget jag inte kan prata med Filippa om. Jag tror inte jag har några hemligheter för den kvinnan. Mycket som vi inte hunnit prata om ännu från det förflutna då det hela tiden dyker upp nya saker att tjattra om. Det är nog faktiskt mest det vi gör, tjattrar. När vi sitter i soffan eller är ute på promenader eller har mat i fulla mun så går den (munnen alltså) i ett kör hela tiden. Dock vet jag ändå att Filippa är en sån vän man bara kan vara tyst med också. Det är en trygghet.

En vän för livet!

Jag vet att detta bara är början på en lång och fin vänskap, men jag vågar redan nu säga att hon alltid kommer finnas i mitt liv. Hon har satt så djupa spår att de inte skulle försvinna även om jag blev hjärndöd! Peppar peppar...

Tack för att du kommit in i mitt liv och förgyller min vardag till fullo! Sa jag att hon bor 2 min bort? Du gör varje tung dag lättare att ta sig igenom och varje lätt dag till världens bästa dag!

Tack för att du finns!



Dessutom är hon världens vackraste!







Kommentarer
Postat av: Filippa

ÅÅååå Älskade vän! desamma alla gånger om... Du får mig alltid att gråta, sitter o snyftar nu - lyckotårar! damn you ;) hahahaha... Du gör min värld till ett underbart ställe... finns inga ord som beskriver hur bra jag mår när jag tjattrar eller rastar med dig ;) haha!!



DU är en underbar människa och gör mig till en bättre person!

Älskar dig Caroline!



Pussssssssss <3

2010-03-29 @ 23:33:53
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0