Lycka!

Haha, här kommer ett sån där fjantigt inlägg om hur lycklig jag är :)

Jag har nu lagt LCHF på hyllan. Skrev om det tidigare länken har ni här. Dock har jag kommit underfund med att jag mår väldigt bra av att äta kolhydratsnålt, men att jag inte har råd med det hela månaden ut och då blir det lite fel eftersom jag varierar min kost fram och tillbaka.

Tidigare idag va jag och handlade. Köpte flingor, soppor, bröd och annat jag inte ätit nu på 3 månader. Det är eufori mina vänner! Jag gick med ett leende på läpparna hela vägen hem trots att kassarna vägde bly. Sen lagade jag ris, kyckling och currysås! Bilden ser väldigt dassig och grå ut (mobilkamera), men så jävla gott!



Gör som min älskade syster - tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, klart du ska äta riktig mat. MMM, currysås. Tummen upp från mig och Köping-Linda :*

2010-03-11 @ 21:23:48
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0