Back in the game!

Hej hej hallå!
Jag är tillbaka efter mitt livs äventyr, mitt livs resa och jag har ingen aning om var jag ska börja. Jag satt och beklagade mig över detta igårkväll till min vän Carro när hon kom med det briljanta förslaget att jag inte alls behöver blogga om resan det första jag gör. Huvudsaken att jag kommer igång igen, sen kan man eftersom lägga upp några bilder och skriva om minnen etc. Självklart får ni alla komma med frågor (men det är ju läskigt tycker många) som jag då besvarar så gott jag kan.

Det som har hänt efter jag kom hem från resan för exakt 1 vecka sedan är att jag har träffat familjen, vänner, sovit, vart ut, pussat på Juni med mera. Fullt ös, nästan medvetslös.
Nu ska jag gå och träffa Linda & Tommy på stan. Trevligt!

Här kommer två utav mina favoritbilder från resans första destination, Colombia:
 


Kommentarer
Postat av: SaraL

åhhhh vad kul att kunna läsa här igen! :) vad har carro för planer för sommaren då? blir de gävle?

2011-05-26 @ 11:27:14
Postat av: Carro

Jag är smart jag hjärtat! Puss

2011-05-26 @ 14:22:35
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0