Let the sun shine in!

Mycket som har hänt de senaste dagarna har slagit ner mig i skosluorna. Igår rensade jag dock ut ett kapitel från min bok som jag vart fast i alldeles för länge, jag har varit på sluttampen länge, men igår läste jag ut sista sidan, och jag hoppas att jag inte behöver läsa om det kapitlet igen. Det medförde att jag har så mycket mer energi idag och det innebär ordning och reda hos fröken Sjögren! Rensa garderoben, diska, laga matlådor, byta gardiner, städa, organisera saker efter resan, ta tag i kurser, jobb, med mera. Jag sa till Filippa igår att jag behöver mer ljus i mitt liv, så i morse när jag vaknade drog jag gardinerna åt sidan och släppte in ljuset! Jag känner mig peppad!

 


Kommentarer
Postat av: gunilla

Låter underbart! Bamsekram!!!

2011-06-02 @ 14:55:07
Postat av: Storasyster

tänk för att du är ett av de starkaste ljusen i MITT liv...tack för det :*

2011-06-02 @ 17:42:25
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är stolt! puss

2011-06-03 @ 01:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0