Redo?

Åh herregud. Är jag redo? Är vi redo? Nu börjar faktiskt resfebern komma och jag har lite smått panik här hemma. Jag packar, kollar i lonelyplanetguiden (guld värd) och skakar samtidigt i exakt hela kroppen. Det kan i och för sig bero på att jag blivit tokförkyld oxå. Feber i dubbel mening. Jag har fullspäckat schema varje minut tills vi sätter oss på planet. Då väntar 11 timmars resa mot en väntan vi längtat efter i flera månader. Äntligen är vi påväg, så varför denna ångest?

Imorgon har jag & min kära Elin en morgondejt. Då kan vi iallafall peppa och panika tillsammans. Då ska vi göra om denna blogg lite oxå..spännande va?


Kommentarer
Postat av: SaraL

klar ni är redo! toklängtar till man får se massa undebrara bilder av blått vatten och två brunbrända flickor som ligger och jäser i solen ;)

2011-02-11 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0