Pettertajm

Min kära kusin, Petter, kom till mig i helgen. Jag älskar att jag & syrran inte är de enda i släkten som gillar spontana upptåg! Petter & jag hade lite smått planerat ett besök, men att han sedan dyker upp är ju inget man kan garantera till 100 %. Magsjuka barn, jobb, plugg, eller annat kan ju komma emellan menar jag! hur som helst så körde han tillmig i Gävle från örebro som den underbara människa han är, bara för att vi ska hinna ses innan jag åker ut på mitt livs resa. Tack för det bästa du, stort tack!

Lördagen började med ett besök på systemet. Där plockade Petter korgen överfull och när jag tyckte att det kanske va lite väl för oss att dricka allt det där håller Petter med. Han plockade ur 1 burk, sedan gick vi och betalade. Börnade med bilen till söderhamn, slängde oss in i trångstastugan och kollade på hockeyn med pappa. Förlust, men som pappa sa: "känns inte som en förlust när dom spelade så sjukt bra"

Hur som helst. Gick ut med Zetterström & Paulina. Träffade även Elin ute och hade skitkul på krogen! (utan ironi alltså) Detta kändes som ett bra nästan-avslut på min sverigevistelse, och det måste (läs: kommer) göras om snarast möjligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0