On my way

Detta är ett tidsinställt inlägg. Jag vill bara berätta att jag just nu sitter på planet mot Colombia. Både jag & Elin är förkylda, jag tror Elin är snäppet värre än mig. Jag har ingen aning om ifall vi överhuvudtaget lever eller inte. Haha jag skojade bara (förlåt mamma).

Däremot vet jag inte när vi hörs nästa gång, vi får väl se hur det blir med den saken. Ska ju försöka uppdatera er så mycket jag kan, men samtidigt är det ju trots allt semester och den vill man ju inte spendera på ett internetcafé. Bilder och text utlovas dock i massor så jag tror inte ni kommer bli besvikna.

Ta hand om varandra där hemma nu. Vi ses igen till sommaren!

  
Första bilden påväg till Schweiz, andra påväg hem. Båda på resande fot. Vackra människor. Hrrrm.


Kommentarer
Postat av: gunilla

Kommer att nöta ut era bloggsidor med mina eviga koller:) Bamsekramar till er båda och sköt om er!!!

2011-02-14 @ 13:15:57
Postat av: Sofie

Underbart! Nu är ni verkligen på väg! Kommer kolla minst tio gånger om dagen efter uppdateringar. Men som du säger ska ni inte spendera semestern på nåt internetcafé, vi har förståelse för det :) NJUT av resan, såna långresor gör man inte så många gånger i livet... vi är så avundsjuka är hemma men framför allt så glada för eran skull. Ta hand om varann och GLÖM INGET VIKTIGT när ni packar er vidare från ställe till ställe... :) HA SÅ J--LA KUL OCH NJUT AV SOLEN, NATUREN, HAVET, ÄVENTYRET & LIVET!! Älskar dig!!!!

2011-02-14 @ 14:25:41
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Carro

Hur har ni det??? Är såå nyfiken vännen! Och saknar dig redan massor ska du veta! Puss

2011-02-19 @ 11:19:26
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0