Nytt igen!

Fick några tips och klagomål angående nya designen, och vips så är det ändrat igen. Bättre? Sämre? Nya förslag?
En annan sak har också förändrats, men det berättar jag mer om imorgon. Späääännande va? (Okej, ingen bryr sig. Jag vet.)

Just nu sitter jag i Älgnäs, långt utåt jag vet inte vad, och planerar resa med Elin. Vi är fnissiga, nervösa, förväntansfulla och lite besvikna. Besvikna är vi på vädret, vafan ska det regna hela nästa vecka i Colombia för? Enligt alla klimatsidor så ska det vara mindre än 5 dagar regn på hela februari och mars och då mindre än 100 mm nederbörd. Why God, why ska det regna när vi ska dit för?!

Okej, back to business. Nu fortsätter planeringen och jag ska återgå till att bara använda svenska fraser. See ya! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0