Voted for Pedro

Då har jag gjort mitt för Sverige och lagt min röst i riksdagsvalet, kommunvalet och landstingsvalet. Hade jag kunnat hade jag röstat på Pedro. Det va smärtfritt, så glöm inte bort att gå och rösta på söndag nu. Det är faktiskt viktigt. På köpet fick jag mig ett jobb för imorgon iallafall, till att börja med. Jag ska servera på "restaurangen" som Linus och Marcus har som sitt andra hem. Träffade på kocken och en annan kille och så vips hade jag jobb imorgonkväll.

Annars rullar dagarna på som vanligt här i grannlandet, jag jobbar ju bara halvtid dessvärre och har en hel del tid över på eftermiddagarna/kvällarna. Igår gjorde jag nåt jag inte gjort på länge - tränade. På kvällen klippte jag Elin och mig själv. I förrgår klippte jag Linus. Annars så städar jag och försöker laga mat tills my husband Elut kommer hem på kvällarna. Jag är en riktig housewife, skulle nästan kunna sätta in desperate före oxå.

Nu ska jag städa, och börja med maten, och lyssna på Freefallin' med Atmosphere.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoooooold your horses sistah! Hörde jag klöpp mig själv??? ;)

2010-09-15 @ 23:31:12
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0