NERD (Tidsinställt inlägg)

Önskar att jag vore en i N.E.R.D, men jag är inget mer än en NÖRD. Jag är en jäkla datanörd! Utav rang! Igår slog det mig att jag sitter alldeles för mycket framför datorn. Det är vad jag gör när jag är själv. Kanske är det min avslappning, kanske är det mitt beroende? När jag va liten och mamma och pappa jobbade så åkte jag med dem till skolan, trots att jag alltid va där nästan en timme i förväg då istället för att gå till skolan 45 minuter senare. Varför? Jo, för då kunde jag sitta helt ensam i klassrummet i en hel timme innan alla andra dryga jävlar kom och spela dataspel. Spaceship. Hette det så? Ni vet när man va en farkost som hoppade mellan olika platåer samtidigt som man åkte framåt. Man va tvungen att hoppa på olika saker för att tanka, kunna åka snabbare osv. Spaceship? Måste Googla. Dataspel rymdskepp hoppa googlade jag och fick träff direkt. Kosmonaut hette det visst! Måste spela! Hörs senare ikväll, om jag inte är fast i spelets värld då. Dra mig härifrån!


Grafiken va grym!


Kommentarer
Postat av: Baggen

Åååh älskade kosmonaut!!! Jag va besatt för ett år sen typ också, sen har jag glömt bort det fram tills nu! Tack pärlan!!!:) pussss!

2010-10-28 @ 11:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0