Lyx vs Budget

Igår va jag hos en kompis och kollade på film. Gissa vad vi såg? Eller ja, hur ska ni kunna gissa, finns ju hur många filmer som helst i världen. Vi såg iallafall Aladdin! Tjohoo, vi va som 5 år igen när vi kollade på den, kunde alla repliker, alla sånger, blev nervösa när aladdin va i knipa, blev lyckliga utav kärleken osv. Det va underbart att få leva sig in i Disneys värld igen. Nästa gång vill jag se lilla sjöjungfrun tror jag. Eller Peter Pan!

När jag kom hem så kände jag mig hungrig. Elin höll på att laga matlåda till idag och jag hade tidigare slängt ihop älgfärsbiffar utav älgfärsen Elin hade med sig från ÄLGNÄS (hihi). Jag kokade på några makaroner och åt tillsammans med biffarna, helt sjukt gott va det! Vet ni vad som ändå inte kunde lämna min hjärna?

"Åh vad gott det vore med gröt"

Alltså, gröten som finns här, den är helt oförskämt god! Jag vet att jag klagade häromdagen när jag åt gröt och Linus omelett, men ska jag vara ärlig så är den där gröten nåt som jag skulle kunna äta varje morgon i resten av mitt liv! Så god är den! Gissa vad jag ska göra nu? Först gå på promenad, sen äta GRÖT! ♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Havregrynsgröt är rena hälsobomben. Hoppas du hade en skön promenad.

2010-10-28 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0