Kunde inte hålla mig!

Jag handlade, såklart! Vem försökte jag lura? Dock så var det otroligt bra pris så jag känner ingen skuld faktiskt. Eller så försöker jag intyga mig själv nu att jag inte borde känna skuld. Hur som helst så ska jag visa er mina inköp när jag kan ladda in bilder på datorn igen, det lovar jag er. Skitsnygga vita skor samt ett par shorts ( har tänkt mig det till resan, man kan aldrig vara tillräckligt förberedd, aight? ) Säger hon som inte ens förbereder med att hacka lök innan hon sätter igång stekpannan.


Här hade jag någon konstig magsjuka/matförgiftning. Hade iallafall förberett med en fläta så jag slapp få spya i håret! Det tar sig..aah! Här påväg i bilen från Skellefteå till Söderhamn. Inte kul med en 7 timmars bilresa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0