Inkompetenta
Ja, vad ska man säga? Jag skäms för telefonbolagets vägnar. Jag har försökt registrera mitt norska nr nu sedan jag kom hit. Jag har mailat angående att telefonen aldrig går igång och som svar får jag: Du måste registrera ditt kort innan du kan börja ringa. Detta har jag alltså gjort varje vecka i snart 6 veckor! Skickat in registreringar och sedan mailat när den inte går igång. Sista mailet jag skickade iväg var ett uppgivet mail som lät som ungefär: Jag har försökt att registrera mig i 6 veckor, nu ger jag upp detta. Tack men nej tack!
Vet ni vad jag fick för svar?!
Vi har försökt att ringa dig men inte fått något svar. Du måste skicka in en ny registrering då vi ej mottagit någon.
HALLÅ!? För det första: tacka fan för att dom inte kan ringa mig när jag inte har ett fungerande kort! För det andra: Vad är det dom inte förstår? Hur många gånger ska jag behöva skicka in den där jäkla registreringen?
Jag bryter ihop! Ni som nu tänker att jag är dum som kanske inte provat SIMkortet i annan telefon, eller att jag helt enkelt måste skicka in registreringen igen, till er kan jag säga att självklart har jag provat SIM i annan lur, och NEJ..dom kan helt enkelt registrera upp mig efter de personuppgifter som jag mailat in utan en massa himla tjafs. Det är verkligen inte svårare än så, jag vet för jag har själv jobbat åt samma bolag. Herreguuuud vilka inkompetenta människor det finns. Tack & hej!
VILKA BAJSOLLAR!
Problemet ligger säkert i att du har ett svensk-norskt personnummer? :)
Nej, problemet låg i att de aldrig fick in registreringsschemat. Antingen ska de ha svenska personnr eller så ska man ha ett norskt. Funkar alltså inte med D-nr. Hur som helst så är det löst nu tack o lov :)