Dramaqueen!

Aldrig under mitt vuxna liv (tänker nu efter högstadietiden) så har jag aldrig varit i så mycket drama. Att något så litet kan bli något så stort. Jag hoppas min blogg, vad jag skriver, mina videos, mina bilder eller vad det nu kan vara - inte ställer till problem för någon annan än eventuellt mig själv. Jag hoppas att personerna i fråga som farit illa utav mina senaste uppdateringar inte tar för illa upp utan lever sina liv som de annars skulle ha gjort.

Ska man behöva tänka på allt man skriver, om ni inte fattat det än så är jag inte så djup, och jag har inga dolda meningar eller budskap med vad jag skriver.

Jag tackar dock för omtanken som egentligen va grunden till allt, men jag klarar mig själv ganska bra och anser att jag lever mitt liv till fullo på mitt sätt och om jag vill ändra något så gör jag det själv :)


Kommentarer
Postat av: Börje

WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! you go girl

2010-10-07 @ 15:27:51
Postat av: Filippa

de va jag....

2010-10-07 @ 15:28:27
Postat av: Tessa

Trodde vi va vuxna? Du kan väl inte ta ansvar för vad andra gör med det du skriver..du kan endast ta ansvar för dig SJÄLV. Sorgligt att det blir drama för INGENTING. Otroligt larvigt! Ja håller på dig tjejen, gå din väg...den kommer att ta dig långt!! ♥



2010-10-08 @ 10:26:14
URL: http://tessaasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0