Administratör

Nu har jag vaknat efter att ha tagit igen x antal timmar från i helgen. Jag har jobbat nästan 24 timmar per dygn har det känts som, och på köpet har jag förlorat min röst helt och hållet samt fått ett stort hål i min sko. Tur att det regnade precis igår så man inte blev så blöt om fötterna...

Linus hade åkt till Sthlm i helgen, det va söderhamnare på besök, Marcus va som vanligt borta och jag jobbade all the time. Igårkväll när jag kom hem så va Elin fnissig (wonder why), besöket hade åkt hem, Linus va hemma, Marcus va stressad, därav även hemma, det va mycket skratt när vi berättade om våran helg och vi konstaterade att vi hade saknat varandra. Allt var i sin ordning och jag va så värd en sovmorgon. Snart iväg till jobbet igen. Hoppas rösten kommer tillbaka snart, det är svårta att servera när man inte kan svara på frågor eller fråga vad de vill ha.


Kommentarer
Postat av: ASTRONAUTEN

Krya på rösten!

2010-10-04 @ 14:05:17
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Ska du göra något kul idag då? :)

2010-10-04 @ 14:25:48
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0