Linustajm

Ja, då har min kära vän Linus varit i farten igen. När han kom hem från jobbet satt jag och plattade håret, eller kanske försökte platta håret, det stog åt ALLA håll. Som när man somnat med blött hår, och nu har jag ju inte långt som lägger sig snyggt utan mellanlängd som inte vill nåt. Ni som känner mig vet ju oxå att jag har en sjuuuuuk volym (snackar inte positivt nu) uppe på skallen. Luftigt hår som absolut inte vill göra nåt. Friss. Ja, nog om det. Såhär lät det iallafall hemma hos oss:

"Men gaaaaaaaaaaaah! SKATBO!" - Jag
"Äh, du har sett värre ut" - Linus
"Tack?" - Jag


Kommentarer
Postat av: Filippa

ha ha ha ha ha. Hur fan såg du ut då, det vill ja ha bild på!!? hahahha ;) PUSS min stjärna <3

2010-11-25 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0