Chill out!

Om en halvtimme ska jag möta min älskade Elin på Jernbanetorget, sen ska vi dra vidare mot Chill Out. Det är ett soft ställe där man kan boka resor och kolla upp allt man behöver veta innan man ger sig ut i världen. Soft ställe har jag hört ryktas. Elin har vart där tidigare men inte jag så det ska bli mysigt!

Annars så är jag jäkligt förkyld och sover mest hela tiden. Skellefteå möter HV hemma om en timme men efter segern mot Frölunda på bortaplan med 0-3 så är jag inte särskilt bekymrad faktiskt. Go SAIK!


Världens sämsta bild, men såhär ska det tydligen se ut på Chill Out...


För övrigt saknar jag den här pinglan...


Kommentarer
Postat av: Filippa

JAG DIG MED ÄLSKLINGS BARRO <3 mitt finaste fjun... Drick te och ät kladdkaka så blir du frisk ;) haha.



PUSS & KÄRLEK

2010-11-19 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0