1 november 2010

Helgen har varit fullproppad med aktiviteter av olika slag och med jobb. Jag har knäppt en massa bilder från Halloweenfesten som vi hade på Tre Kronor och dessa ska jag lägga ut så fort jag har tid. Idag börjar jag jobba klockan 13, så nu ska jag duscha och äta frukost, om jag hinner ska jag försöka slänga upp bilderna här.

För övrigt, igår när vi (Jag, Elin & Linus) låg och myste i sängen som vanligt så lyssnade vi på musik och kollade på olika klipp på Youtube. Ingen har väl missat det här klippet?

(Inbäddning aktiverad, så följ länken istället) - 29,2 miljoner visningar på tuben. Sjukt.
http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

Jag hade iallafall missat det klipp som kommer nu, och OJ så bra dom är alltså. Framförallt Kurt Nielsen (the one with the huge glugg mellan tänderna) ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra! Lyssnade också på andra youtubeklipp med honom. Suverän sångröst.

2010-11-01 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0