True happiness

Mellanslaget funkar igen!!! Jaa! Jag hade vänt skiten uppochner när jag sprättade loss den för att rengöra och satt tillbaka tangenten igen. Tänk vilka problem jag haft. Nu kan jag ju börja blogga igen ;)

Här kommer en kort redogörelse för min trip norrut:

Skellefteå - Åkte upp till min farbror som fyllde 60 år tidigare. Det är otroligt roligt att träffa min släkt, för de är precis som min närmsta familj. Är väldigt glad att vi är så tighta och att de är lika dumma i huvudet som en annan så man förstår vart man kommer ifrån. Vi hade en väldigt fin helg där uppe med massa skratt och fest i dagarna två. Dock åkte jag på någon slags magsjuka på lördagsnatten och mådde inte så himla bra. Bilresan hem va väl inte toppen, men fick ligga i världens goaste systers knä nästan hela vägen, så det blev bättre. Kändes som att jag var tillbaka på kebnekaise eftersom jag endast åt blåbärssoppa från lördagkväll till måndag.
Klicka på bilderna för att få dom större


Surfar genom telefonen och det tog sån tid att ladda upp bilder..fortsätter sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0