Sunday bloody Sunday

Idag ringde mamma och väckte mig klockan 14:30! Helt stört, jag vet inte vad det kommer från för jag har inte varit särskilt trött de sista dagarna. Dock håller jag ju på hela tiden med denna eviga flytt som aldrig tar slut känns det som, plus allt i skolan och att man ska hinna med vännerna. Den här veckan kommer det inte bli något med vännerna alls känns det som. Jag måste fokusera på att få klart och sen måste jag få vara själv och rensa huvudet lite emellanåt oxå. Det här är nog det djupaste inlägget jag har skrivit sen jag började blogga. Hoppsan hejsan.

I fredags var jag hemma hos Filippa och åt tacos, drack ett glas vin och vandrade sedan iväg till Söderhielmska. Det var en lugn och mysig kväll men med lite väl lite folk ute. Hallå vart är ni?

Lördagen erbjöd en BigMac för att sedan möta upp den där Filippa igen och åter vandra mot Söderhielmska. Där befann sig redan Alex med sin vän Sam som jag gjorde följe med till Goya. Filippa gick hem då hon skulle upp och jobba.

Jag har med andra ord haft en bra helg, imorrn är det heldag i skolan igen och jag har en hel del arbeten att göra. Vi hörs när vi hörs. Jag ska försöka hitta på något roligt att skriva, dock är det ingen sån period i mitt liv just nu.


1. Bästa Filippa i en diskussion
2. Påväg hem igår hörde jag ett väldigt dundrande..detta var vad jag fann. Hahaha han gjorde min kväll fulländad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0