Sommar, Sol & SATC

Ikväll har jag blivit upptvingad till Filippa för att grilla lite lax - ånej, jag vill verkligen inte ;) Jag har kommit fram till att jag egentligen inte behöver en lägenhet för jag tillbringar mer tid med min Fru Filippa och på Kaustinens balkong!

Gårdagen spenderades först på Carros soffa, med pizza, thaimat och Heath Ledger-maraton. Mot kvällningen gick jag och Sofie på SATC som jag faktiskt tyckte var mycket bättre än väntat. Antar att man fått så låga förhoppningar av alla som ratad den att den faktiskt blev mycket bättre än vad jag hoppats på, så tack för den alla sågare! Därefter hade jag och min syster en djup och väldigt givande diskussion om livet och allt vad det innebär, en sådan stund som förgyller livet och ger det ännu mer mening än vad det redan hade. Jag älskar livet! Nu kallar duschen!

Hejdå mina fina vänner



Tog bilden från Carros blogg

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Låter som en härlig dag. Underbart höra dej säga att du älskar livet! Kram!

2010-05-31 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0