Lördag&Söndag

Nu drar vi av det sista av Växjö. Jag har varit sämst på att blogga nu på sistone..men det är en sån period av mitt liv just nu bara. Vem bryr sig egentligen om jag skriver ett inlägg per dag eller ett inlägg i veckan? Folk som är in blir nog inte lite mer än irriterade, mest för att de slösat 5 sek av sin dyrbara internettid, inte direkt för att de gått miste om nåt vettigt att läsa. Nog om det.

Lördagen har jag skrivit lite om förut, vi åkte till skolan för att plugga. På kvällen kollade vi på en film, sminkade oss och drog ut för att dansa. Gick först till ett lugnare ställe och tog ett glas med Besart och Elias, sedan drog vi vidare utan grabbarna till Loft, alltså en takvåning typ med terass som var dansgolvet. Mycket bra ställe faktiskt.

Söndagen var nästan bästa dagen. Vi grillade riktig kebab, myste, umgicks, spelade fotboll, knäppte kort, kollde på film, träffade Elias familj (gillade grymt mycket), gosade med Emil (hunden), handlade, skrattade och kramades. Bilder kommer här:







Första 4 bilderna är digitalkameran, de andra 6 är mobilen.

Siste men inte minst njöt jag av Ayran, en ny favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0