Fredagen

Nu mina vänner, nu äntligen ska jag försöka dra ihop ett litet inlägg angående helgen. Jag börjar med fredagen helt enkelt för att kunna separera lite på dagarna och inte få ett tok-långt inlägg.

Jag kom ner till Växjö redan på torsdagskvällen, men inget speciellt hände då, utan vi åt hemmagjord pizza och myste då båda var väldigt trötta. På fredagen vaknade vi och tog oss ner på staden. Det var en ganska liten stad och det var väldigt mysigt där tycker jag. Eva visade mig sitt jobb, vi kollade på kläder, smink, shoppade, handlade mat, och gick sedan hemåt igen. Väl hemma gjorde vi oss iordning (vilket tar ganska lång tid när det gäller oss två) och drog oss sedan mot Karin, Evas kompis. Alla var jättetrevliga, och det var kul att få möta de som Eva umgås med nu när hon bor i Växjö. Drog oss ut på stan och insåg att vi aldrig kommer komma in på "The Loft" så vi gick till ett annat ställe, dit man tydligen aldrig går om man är ut i vanliga fall :) Men trevligt ändå, med ett reggaeband och estetfolk. Det är det jag gillar så mycket med Eva - att vi kan umgås med precis vilka människor som helst. Hemåt, sängen, vakna, drog igång lördagen..men det berättar jag mer om imorrn. Nu ska jag ner på O'Léarys med några vänner och kika fotboll samt en öl ett ett glas vin. Trevlig kväll på er!

Nu längtar jag tills sommaren är här!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0