1 Maj

Just nu sitter jag och Eva inne i en sal på Växjös universitet. Ja, helt seriöst så sitter vi och pluggar, på en lördag. Det har tyvärr inte varit så jättebra väder här i Växjö, det har regnat nu i två dagar och även om det absolut inte gör mig något, jag får ju ändå träffa eva, så kände vi att vi inte hade så mycket för oss ändå så vi åkte till skolan för att plugga. Valet var att göra det imorgon istället, men det kanske är bättre väder då, så vi chansar inte. Herregud vilken dålig meningsbyggnad det kändes som om jag använde precis, men orkar inte skriva om så hoppas det var läsligt.

Igår var vi till Karin, en kompis till Eva, för att sedan dra en sväng på "stan". Idag ska Elias, Evas pojkvän, hitta på något roligt åt oss, och det kanske blir så att vi går ut en sväng för att dansa ikväll. Jag kommer ju att ha 4 timmar på bussen mellan Jönköping och Stockholm på måndag där jag kan använda internet, så jag tänkte skriva ett längre inlägg då, med bilder och grejer. Nu måste jag skriva vidare, och då menar jag inte här utan på mitt arbete. Bye!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! Så du menar att du är sjuk i huvudet? Hahah! LOve U

2010-05-03 @ 23:08:31
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0