Yippi Ki Yay Mother Fucker

Igår åkte jag en sista sväng, eller ja..för den här veckan iallafall..till stockholm. Jag ska bort till Sundsvall i helgen så passade på att hälsa på Ante när man kan åka med en vän tillbaka till Gävle. Perfekt! Kom till skolan och hade testledarexamination. Med det menas alltså att vi nu är examinerade i att testa personers kondition och syreupptagningsförmåga genom att göra ett arbets-EKG. Jaha, så kan man det nu oxå, vad ska vi använda detta till i skolan är något som dyker upp i mitt huvud?

I helgen ska jag till sundsvall och hälsa på underbara Elin Baggelutt, självklart följer syrran och farbror Emma oxå med. Det kommer bli en helg man sent glömmer. Mer om den på söndag. Ikväll åker jag hem och umgås med Anna ikväll, det ska bli så skönt, saknar henne jättemycket nu när vi bor i olika städer.

Sist men absolut inte minst, påminde mig min nya vän - vet inte om man kan kalla honom det för han trackar mig sjukt mycket hela tiden - Fredrik Brink mig om Jarmo. Den älskade underbara Jarmo! Jag har till och med bilder av honom på datorn. Han är min stora idol! Saknar honom så sjukt mycket och kan bara säga att jag blev så grymt besviken när jag fick reda på att Jarmo faktiskt är Joakim. Lukas i Skilda Världar!! Enjoy mina vänner!

Kolla in på tv6.se/play för att se alla avsnitt. Så jäkla sevärda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0