Uträttningar

Idag har jag tusen saker att göra. Jag räknar dock allt jag gör som saker att göra. Hmm. Jag ska äta frukost, duscha, städa, tvätta, handla lite kanske, söka jobb, ta en promenad, lämna in ett spar skor för reklamation, jaa man kommer snabbt upp i saker att göra om man räknar att kliva upp ur sängen, kissa, klä på sig osv.

Glömde även nämna att jag ringt runt till Komvux i Gävle, Söderhamn och Högskolan i Dalarna för att försöka lösa mitt problem angående Spanskan. Jag vill ju läsa spanska till hösten och göra ett utbyte så jag pluggar i Spanien, men jag har inte steg 3 som är obligatoriskt. Komvux i Gävle har inte spanska, i Söderhamn finns det så man kan plugga på distans, men man måste vara skriven i Söderhamn för att få plugga på Cfl, och på Högskolan i Dalarna svarar dom inte. Vad gör jag nudå?

Äter frukost och klär på mig är nog ett bra alternativ eftersom jag skrev det på listan för mer än 1 timme sen.

Timbaland är tillbaka. Jag ska nog slänga in en video i varje inlägg för att visa hur mycket den mannen gjort!


Kommentarer
Postat av: paaaaaula

På min skola så får man läsa en kurs efter man har gått ut för 500 kr. Finns ju spanska där. Så du kan ju kolla om du också får,kan du ju bli gymnasielev igen!! ;) hehehehehe. pusspådig

2010-03-16 @ 16:43:41
Postat av: Carro

Pullan!! Vilken sweet idé! haha, hur roligt vore det inte att gå på samma skola som dig då ;) hahaha! Tack för tipset!

2010-03-16 @ 18:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0