Tjuvlyssnat

Två tjejer ~18 står vid skivhyllorna på Åhlens. Den ena tjejen plockar upp Foo Fighters "Echo, Silence…"-skiva.
Tjej 1: Alltså de här är så sjukt bra.
Tjej 2: Jaså, de har jag aldrig hört tror jag.
Tjej 1: Jo det måste du ha gjort. Du vet, det är de som sjunger den här: "Everybody was kung foo fighting"…
Tjej 1 nynnar vidare.
Tjej 2: Jahaa… men de ser verkligen inte ut som att de skulle spela sån musik.

Jag hittade detta på tjuvlyssnat.se
Ibland förundras man över männsikor. Framförallt barn. En annan som var supermysig var denna:


En pojke ~7 står med sin mamma ~30 på underklädesavdelningen.
Pojken: Mamma jag vill ha den!
Pojken pekar på en rosa spets-bh.
Mamman: Nej, den är bara för tjejer.
Pojken: Men mamma, pojkar kan också ha rosa!
Mamman: Ja. Men inte den.
Pojken (skriker): Nu är du inte JÄMSTÄLLD mamma!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0