Tentatajm

Så, nu är det dags att kila iväg och skriva min förb*nnade tenta! Men snart snart snart är det påsklov! Tenta på torsdag igen bara först. Men sista lektionen innan tentan imorrn - får man ens göra så? - Vi har dock påsklov, och det känns så himla bra! Egentligen har man inga lov, förutom under jul och sommaren när man går på högskolan, men nu är det inga inplanerade lektioner, så då blir det ju automatiskt som ett lov. Jippi-Ka-Yey!
Önska mig lycka till!

Här är en kille som gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: mattias

hahaha helt underbar!

bra att kolla på om man vill bli glad! =)

2010-04-01 @ 10:04:50
Postat av: Carro

Eller huuur! Haha, tack för att du återinförde honom i mitt liv! :D

2010-04-01 @ 10:33:33
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0