Samma lika?

Äntligen vet jag vart min glömskhet kommer från. Jag har länge vetat att jag är så otroligt disträ på grund av att pappa är precis likadan om inte värre (!). Men glömskheten däremot har jag inte vetat..förän...

Igår fick jag ett sms av mamma klockan 10 på morgonen om att de - mamma & pappa - var påväg till IKEA och frågan om jag ville följa med. Jag tvekade en sek för sängen va så otroligt skön, men bestämde mig ändå för att följa då jag inte skulle göra något speciellt alls och hade blivit ensam hela dagen annars. Självklart oxå för att jag vill träffa mina älskade päron.

Vi gick en sväng runt och köpte det vanliga som servetter och värmeljus samt åt kotlettrad (extrapris: 2 för 1!! passa på!). Hemma i Sandarne ska det rustas badrum så det blev även en sväng runt för att kolla på hyllor, skåp och andra diverse prylar. Sofie följde inte med då hon var hemma och jobbade på sitt projekt så vi svängde förbi på vägen hem med lite fika. Det var då det hände. Efter fikat fick jag skjuts upp till my place, m&p åkte hem till trångsta och kvar i sofies hall låg mammas handväska! Väldigt drygt kan tyckas då jag och sofie fick ta en tripp till Söderhamn idag då väskan måste till sin rätta ägare (plånbok, nycklar mm) men jag är otroligt nöjd över att veta att jag och sofie inte är två hopplösa fall. Mamma har härmed förbrukat sin rätt att klaga när vi glömmer mobilen hemma eller liknande! Weeeeho!

Mamma, Jag & Sofie

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Errare humanum est! :) Äpplet faller inte långt från päronen vet du. Kram.

2010-03-22 @ 16:42:53
Postat av: Äpplet

Nej, och det är väldigt skön i andra lägen också då ni är världens bästa föräldrar!! <3

2010-03-22 @ 16:47:40
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Anna

Glöm inte att du har en senil vän som kanske och smittar av sig en hel del hahahahahah...Love you!!!

2010-03-23 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0