Photobooth

Ja herregud. Dagen skulle som nämnt bestå av plugg plugg och åter plugg. Det blev plugg, mat, photobooth, shopping, hockey, greys, plugg och en massa skratt! Sjukt roligt har vi iallafall haft och en dag att lägga på pluskontot i mitt liv!

Jag har tenta imorgon men känner mig ganska trygg inför den. Peppar peppar borde jag väl säga för man får aldrig säga att man känner sig säker på något, då kommer det tillbaka som en slag i ansiktet när man väl sitter där, så...jag hoppas att det går bra imorgon. Tror dock det, lite självsäker måste man väl vara?

Nu ska jag sova, men bjuder på några bilder som jag & Carro knäppte. Förhoppningsvis ger det er lika många magmuskler som det gav oss. Beach 2010 here we come! Behöver inte ens gå på gymmet :)



Mer kommer imorgon. Dom roligaste! Detta är endast ett smakprov!

Plus till Skellefteå som vann på hemmaplan idag. Det såg lite mörkt ut i 3e perioden, men in gled den och i sudden så satte skeå den avgörande pucken som gjorde att det nu står 2-2 i matcher. Nästa match på hemmaplan igen, den måste tas!



Kommentarer
Postat av: Carro

I like it..

2010-03-25 @ 10:14:58
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0