Kallerakan

Igår va en sån där bra kväll igen. Jag är hemma i Söderhamn för tillfället och umgicks då med min underbara vän Anna Westin. Hennes Tove är i Egypten med mormor så vi var barnfria. Vi gjorde laxsallad och vitlöksbröd. Sjuukt gott! Till efterrätt blev det hemmagjord fruktsallad och glass. Efter det låg vi däckade i soffan som två slakt eller höggravida kossor skulle man oxå kunna tänka.

Trots mätta magar tog vi oss ur soffan och hämtade upp Reggan. Åkte på en så kallad "raggarrunda". Alla i Söderhamn kan redan den rutten, så det är inget jag behöver gå närmare in på. Blev en sväng in på donken för att hälsa på söderhams hellmoppers. Epamaffian. Snabba epor 2000. Bränna däck och dricka bira. Ja ni fattar!

Somnade vid klockan 3 efter att ha haft ansiktsmasken på en sväng och kollat igenom allt vad facebook har att erbjuda. Kollade btw på "Så ska det låta" också, vilka var brudarna?? Jag störde ihjäl mig. Det där är alldeles för klämcheckt för min del. Usch för fejkad positivitet och försöka vara gullig. Det är inte min kopp av te som man så jävla tjusigt säger.

Jag tror nya grejen är att lägga ut ansiktsmaskbilder?

Halv 3 på natten blir det inte bättre än såhär...




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Mammas vackra sötnos! Anna är också söt :)

2010-03-20 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0