Java

Igår efter tentan åkte jag, Mange, Eric och Micke ner till Java för att fira att en tenta var avklarad. Redan innan jag kommit dit visste jag vad jag skulle ha. MOROTSKAKA! Och till min stora förtjusning så upptäckte jag att det var kaffe + morotskaka för 35 kr. Jag dricker ju inte kaffe, men vi löste det på ett bra sätt ändå: du tar min kaffe, så köper jag den åt sig sen byter vi emellan så, och så tar jag en kaka, ja ni fattar.

Jag kan med all säkerhet säga att morotskakan på Java var godare än den på waynes. Trodde inte att det fanns. Sen att en morotskaka plus kaffe kostade 35 kr på Java och att endast en morotskaka kostar 32 kr på waynes gör den ännu godare (ommöjligt). Lägg till en kaffe på waynes och du är uppe i 69 kronor got dajmit!

Sen har jag kommit fram till att jag älskar att umgås också. Jag fullkomligt älskar att vara bland människor jag tycker om och hitta på saker. Hela min dag igår bestod av umgänge. Först skolan, sedan fika på java, direkt vidare till fotboll med Mange, Tompa, Tompas Pappa Kent och Tompas urgulliga flickvän Hanna. (Gävle u21 mot Assyriska u21) 2-0 och en hemskt otäck nackskada i 92 minuten. Ber till högre makter att den stackars pojken klarade sig. Usch, får ont i magen...Avslutade kvällen hemma hos Eric med en kopp te och ett vinnande Skellefteå. En dag att lägga till i plusbanken. Jag börjar inse att alla mina dagar i Gävle med mina underbara vänner är stora plusdagar. Just där, och just då och jag mår som en gudinna!

Just det, när jag mår så bra blir jag effektiv med. Jag tog tag i min disk ;)




Kommentarer
Postat av: SaraL

härligt att du mår så bra carro :)

2010-03-31 @ 19:39:30
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Carro

Visst är det :)

2010-04-01 @ 10:49:47
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0