IKEA

Sara Lundén drog med mig till IKEA en sväng. Har inga pengar, men har faktiskt inga glas heller. När man är här på besök för man snabbt dricka upp så nästa kan få glaset. Typ! Köpte mig iallafall 6 vanliga glas för 29 kronor och 6 st vinglas för 39 kronor. Helt underbart att IKEA är så dyrt. Men man funderar ju vad det är för barn som blåst dom där glasen egentligen..eller är det på grund av supermegamassproduktion månne? Billigt och bra för min plånbok iallafall.

Sen verkar det lösa sig med mitt spanskaproblem oxå..världens gulligaste Paulina tipsade om att man på henne gymnasium kunde läsa kurser för 500 kr efter man gått ut. Kan ju hoppas att jag får läsa med dom nudå..då blir man ju gymnasieelev igen! haha. Om det inte funkar så kom mamma med idén om att jag får skriva mig hemma hos mamma och pappa igen så jag kan läsa på CFL hemma i stan. Jag känner mig genast mycket mer positiv!

Nu ska jag & Filippa gå och handla lite, sen blir det Desperate Houswifes...



Två vackra flickor i detta inlägg som gör mig väldigt glad!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt hjärtat! Hoppas att du får läsa din spanska <3

2010-03-16 @ 22:13:20
URL: http://tessanfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0