Hälsoarbete

Idag har vart en väldigt skön dag. Jag skrev förut om att jag gillar dagar då man är i skolan någon timme, för dels kommer man upp på morgonen, dels har man hela dagen framför sig men har ändå gjort någon nytta i skolan. Denna morgon åkte jag ut till Carro för att plugga. Jag blev bjuden på scones och vi la upp en planering inför vårt hälsoarbete som vi ska skriva tillsammans. Vi kanske höll på i 1,5 timme totalt, och då var det en hel del annat snack också. Hon och Tobbe har en väldigt fin takvåning i Gävle Strand så där har jag bestämt att jag ska spendera mycket tid i sommar. Haha!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jättemysigt ni verkar ha det!

2010-03-08 @ 22:18:38
Postat av: Eric

Men du plugga inte för mkt nu, tänk på mig och magnus med!!!

2010-03-08 @ 23:27:57
Postat av: Carro

Känner du mig rätt så behöver du inte oroa dig ;)

2010-03-08 @ 23:49:33
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0