Den kvällen va det riv i!

Emma och Filippa kom till mig vid 18-tiden. Jag höll på med diverse saker och skulle in i duschen, plocka undan, välja kläder, surra och ja, ni vet. Tillslut tog Lippan saken i egna händer då hon var så hungrig och började med maten vi skulle äta. Det bjöds på en kanongod köttfärssås med en jäkla (bra va mamma?) massa riv i. Stark va den, men jag gillar starkt så det bästa av allt är att det finns 2 matlådor till mig :)

Kvällen fortsatte med drinkblandningar, att Sofia, Emmas storasyster slöt upp och sedan ett snabbesök av grabbarna Mange, Markel och deras Hogdalvän Eric. Vi delade på en taxi ner till Goya där festen fortsatte. Det var längsen jag va ut på en lördag där, kanske första gången, men det var roligt. Jag erkänner..roligare än fredagarna! Dans natten lång och med smärta i fötterna en kort vandring hem innan vi beslutade att vänta in en taxi istället. Tack för en otroligt rolig kväll Emma, Filippa, Sofia & alla andra som gjorde kvällen!

Filippa ♥ Jag ♥ Emma

Jag&Emma, Filippa&Emma, Filippas partytrick: bli kvinnan utan ansikte :)

Vackraste tjejerna Filippa, Emma & Sofia. Grabbarna Eric, Macke & Mange samt söta Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0