Back on track!

Im back! Tror jag iallafall. Jag vaknade och kände att nu..nu vill jag skriva ett inlägg. Jihoo! Jag var i bloggtorkarträsket, men är åter på banan. Banan kan man förresten ha i filen. Det ska jag ha nu till frukost!


Okej, vart va jag? Jag skrev jag sist som var av värde. Nähä, det fanns inget sånt i bloggen. Jo veckans vän. Och den skall icke glömmas. Kommer senare idag!

Vi kör lite om fredagen:
Jag blev överlycklig när jag på torsdagskvällen pratade med min fina vän Emma Sahlin och frågade henne om hon ville komma till mig på fredagen. Det ville hon gärna. Hon är en mina vänner som kan släppa allt hon har för att göra något spontant eller när det behövs. Jag uppskattar det som fan! Det var inte 100% säkert att hon skulle komma, men när jag stog vid perrongen kl 15.30 visste jag att hon satt på tåget. Vi tog oss en sväng på stan för att inhandla diverse drycker och mat sen knallade vi hemåt tillsammans med Emma Bergström som då följde upp med oss hem. Jag umgicks med båda mina Emmor, kan det bli bättre? Dom hade aldrig träffat varann heller så det var superkul att det blev en get-together. Vi sminkade oss, pratade skit, skrattade, provade kläder, drack, bytte musik, provade andra kläder, bättrade på sminket och skrattade ännu mer. Vid 23 åkte tyvärr Emma B hemåt, men jag och Sahlin förtsatte en timme till ungefär innan vi drog oss ner mot stadens egna Goya för att fortsätta festen. Det var helt ok på Goya faktiskt. Resterande av kvällen är inte värd att nämnnas i bloggen, det håller vi för oss själva :)

Tack för en fin kväll min sköna! Och tack Bergström :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0