Back in town..

Jaha, då va man tillbaka i Gävle igen då. Home sweet home. Kollat på Män som hatar kvinnor och ätit gott. Rakt av en myshelg helt enkelt! Det va första gången jag såg män som hatar kvinnor. Jag är efter, jag vet. Men som väntat och som alla säger så va den bra och jag väntar spänt på nästa film nu!

Just nu sitter jag hemma hos Filippa och har ätit pizza och kladdkaka. Sen ska vi ge oss ut på hälsans stig! Haha, dubbelmoral men bättre än inget, eller? Plus minus noll. Ikväll kommer jag lägga ut veckans vän igen! Som ni har väntat på den va ;) Vem kan det bli ikväll? Det återstår att se. Nu ska jag återgå till att kolla på när husmor här hemma styr upp nästa måltid. Den är dock till henne och Andreas, men uppstyrd förberedning är hennes specialité :)

Fy vilka tråkiga inlägg jag har börjat med nu. Bättrar mig snart..helt enkelt ett ganska tråkigt liv just nu. Tenta tenta tenta!

Kommentarer
Postat av: Tess

Men dåå.. fick man inte träffa dig i helgen alltså. :( typiskt. <3

2010-03-28 @ 22:44:14
URL: http://tessanfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0