7 sanningar

Stunden är kommen, jag ska alltså komma på 7 stycken sanningar som ni helst inte redan vet om mig! Here it goes:

1. Jag har inte ätit godis/chips/ostkrokar på 4 år..
Viktigt att påpeka enligt vissa personer är att jag faktiskt äter fikabröd och glass. Tydligen är det ingen bedrift att vara utan godis och chips om man inte avstår från allt sött...

2. Jag har en missbildning i höften
I höftkulan har jag "benknöl" som bäckenet ligget och nöter emot. Den upptäcktes när jag röntgade höften pga smärta men man vet inte om det är den som gör ont eller om det var överansträngning vid hård träning.

3. Jag är sjukt rädd för djupt vatten.
Svenskt vatten behöver inte ens vara djupt, endast så pass att man inte känner botten. Utomlands går det bra även om det är djupt, bara man ser botten.

4. Jag har ägt 2 stycken sköldpaddor
Jag är pälsallergiker så jag fick helt enkelt skaffa mig något annat djur då jag älskar dem. Det blev sköldpaddor. Tyvärr finns de inte längre, på grund av olika anledningar. R.I.P turbingarna

5. Jag & Syrran har festat med Ali G
Japp, true story. Livvakter, VIP på manhattans inneklubb och blickar som kunde döda från andra tjejer.

6. Jag har varit kär i 114 killar samtidigt.
Bland andra Pekka Heino - sjukt sexig i "röda tråden" - Gunde Svan (??!), Rickard Sjöberg och Pontus Gårdingen!

7. Jag har badat i en sjö i Alperna 2204 meter över havet
Sjön heter Blausee och där badade jag när jag var på stipendieresa under 3 veckor i Schweiz tillsammans med Elin Norlin ♥ Notera att det var 3 grader i sjön!




Jag utmanar: Filippa, Sara, Tess & Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, love IT

2010-03-23 @ 20:46:52
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: B

wieho plockade alla 7 sakerna.Det ända var väl kanske alla 114 kärlekar samtidigt, det var jag väl inte riktigt medveten om:)

2010-03-23 @ 21:52:00
Postat av: Tess

Shiiit, tror inte att jag visste någon.. eller jo att du inte äter godis såklart & de där med 114 killar samtidigt! haha ;) <3

2010-03-23 @ 22:43:58
URL: http://tessanfredriksson.blogg.se/
Postat av: Carro

B: Ja du känner mig alltför väl :)



Tess: Haha, vad konstigt! Det är så roligt att se vilka som vet vad :) Du är oxå utmanad hjärtat!

2010-03-23 @ 23:24:57
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0