Välkomna!

Ja jäklar i min låda, den där Björn är verkligen poppis, det är ett som är säkert, ett hundratal har ramlat in på bloggen. Antingen för att läsa om den där fantastiska människan Björn, eller för att snoka så mycket i vårt förslutna det bara går. Undra om det är flest söderhamnsbor som var in eller inte? Välkomna är ni iallafall, stanna om ni vill, annars slipper ni :)

Jag har ju lovat bilder hit och dit från några helger tillbaka. Det har varit ganska mycket fest på senaste tiden, men kom ihåg kids, man kan festa utan att supa sig full! Moralmamma i farten nu kände jag, men seriöst, det är roligt även utan alkohol. Eller iallafall så behövs det inga mängder. Och ja, jag lever som jag lär. För det mesta iallafall...


En kväll i April på Carros balkong



Tobbe fyllde 24 år i början på Maj
Sjukt sexigt med lagerpålagetBHbandenstickerutherregudfixadigkvinna, jag vet.



Detta var innan tunntömningen på Kåren 28/5

Godnatt nu, ska upp ganska tidigt imorgon till HC. Tänkte ta med min tjocktumme på ett återbesök. Kanske, håll tummarna (jag kan ju inte, helt seröst, kan inte hålla min högra tumme!) så slipper jag min fina blåa "handske" nu. Man kan ju alltid hoppas. Hoppet är inte det sista som lämnar människan, det är skrattet...åt hopplösheten!  Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahahaha, ja du Kjelle... men de e skönt att skratta åt hopplösheten ibland! Fast oftast skrattar vi åt elakheten ju ;) hihi! Pöss skorpan... =)

2010-06-09 @ 09:59:09
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0