2 vuxna människor kommunicerar...

Filippa: miss ya miss ya I really wanna kiss ya... lalalala :):) kiss me trough the phone... lalala

 

Jag: haha, Girl you know I miss ya!

F:
jag vill leka med dig men jag får inte för jag är huk ;( snyft!

Jag: men ååh :(:(

F: Bajs i micron lixom...;);)

Jag: Mmm, sprängs i hela rummet = bajs på väggarna

F: mm.. så drygt äre att vi inte får leka...

Jag: Mmm! Men om jag redan varit sjuk och du är det nu, då borde vi iallafall inte smitta varann. Så om du orkar så kan jag ju kika förbi en sväng? ;);)

F: mm.. kom en sväng du :):) om du vågar ;);)

Jag: haha jag vågar!! jag tror det är samma lika virus lixom..

F: kom bara kom :):) när dyker du ner då?

Jag: jaadu, vet inte..satt bra just nu ja..har precis ätit=)

F: ja men hade du tänkt att vi skulle ses senare? eller när tänkte du? :):)

Jag: jaa, jag vet inte..snart men ändå kanske att jag går om en timme typ?

F: hahahha, du då... ja men hör av dig näru e påväg då pruttbaby :):)

Jag: vadååååå, vad har jag nu gjort? ;);) hahah jaa, blir det bra då?=)

F: ja men du e alltid så seg baby, du skrev: snart men ändå om en timme.. hahahaha

Jag: haha, ja jag veet...men jag blev så trött efter maten ;);)

F: tröööööööööööööööööööööööött. vad åt duuuuuuuuuuuuu?

Jag: PÖLSA :D:D Moahahahaha LOVE

 

F: blääääääääääääääääääää bajs!!!!!!!!!!!!!!!! hahahha :):)

 

Jag: näe skiiiiiiiiiiiitgott! Kan lova att du skulle tycka om den pölsan jag åt! pappa har gjort den själv hahaha

F: näpp! ;);) muppen! kom nu ;);)

 

Jag: jajajaja kommer snart ;);) går om 10 min!

 

F: braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. see ya dont wanna be ya...

 

Jag: See ya dont wanna be ya!


F: smell ya later!


Bajs nämndes 3 gånger under samtalet på 2 minuter..prutt 1 gång. Filippa fyllde 24 år i April och jag fyller 23 i September. Im just saying...

Kommentarer
Postat av: Filippa Börje Widing

LMAO!!!!!!!!!!!!! hahahahhahahahahah ;)ingen är så rolig som vi ;)PYSS // Bajsmannen <3 prutt prutt prutt!

2010-06-21 @ 17:51:31
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0