Nattsällskap

Igår var en konstig dag, iallafall till min sömn sett. Jag somnade först vid 01.00 natten till måndag (kunde inte sova, tror jag vänt dygnet lite) och klev upp 05.30 då jag skulle iväg till jobbet. Detta innebär alltså 4,5 timme i sömn, vilket är rena rama döden för mig. Jag gick hem efter jobbet vilket tog ungefär en timme, lagade mat, städade lite, sen somnade jag som ett ovaggat barn. Sov i 2 timmar för att sedan masa mig upp för att åtminstone vara vaken till kl 21 då jag skulle få sova "på riktigt". Slutade med att jag blev bjuden till syrran för att sova där. Det kan man ju bara inte tacka nej till! En god natts sömn, en promenad i Boulongern och en rejäl frukost efter det, tackar! Nu är jag pigg och glad, ska skutta in i duschen och jag börjar jobba 14.00. Åh herregud förresten, det här kan vara mitt tråkigaste inlägg i världshistorien!
Jag va trööööööööööööött imorse ändå. Hur gör man för att bli pigg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0