Nattsällskap igen!

Ja, fast imorgon då alltså. Då ska jag gå intro på mitt nya jobb, från 21.45 till 7.15 är det vaken natt. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp sömnen inatt/imorrn för att det ska bli så bra som möjligt. Ska ringa mamma nu och rådgöra :) För övrigt har jag gått till och från jobbet idag, samt att jag och sofie gick en sväng i Boulongern idag, så 2,5 timme har det blivit idag. Nu jäklar är det andra bullar! Jag har gått upp 5 kg på kanske 2 månader..helt sjukt, det är mer än jag någonsin vägt. Antar att det beror på att jag kört LCHF, men när pengarna sinat, har även fettet sinat (inte på kroppen då alltså utan i matväg) och det innebär fett + socker. Wohoooo, alla fattar att det inte är någon bra kombo. Grattis till mig. Tackar!


Jag är lika glad ändå!



Uppdatering: Kom på att bilden ser ju väldigt retuscherad ut, och innan ni tänker illa om mig, så är den tagen direkt från Carlos dator. Så jag vet inte om det är hans kamera som gör såna bilder eller om han helt enkelt har rättat till det han tyckte va fel på mig ;) HAHA, det där lät ju oxå fel såklart..menar inte att bilden är perfekt, men ja, ni fattar...och gör ni inte det, så synd då.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vackerbarn:)

2010-06-22 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0