Min lilla skrutta..

..Paulina är så himla duktig! Igår var jag på dansuppvisning som Vasaskolans danselever själva hade koreograferat och visade upp. Dom var så duktiga, men bäst var ändå min lilla flicka Paulina. Du är så go hjärtat :)



Efter dansuppvisningen som förövrigt Emma och Filippa var med på så gick vi till Waynes för att äta. Där mötte vi upp Sofie och Alex som jag & Emma gick på bio med. Emma bjöd med mig på Sex and The City 2. Väldigt snällt av henne :) Efter bion kom Emma på att hon var ledig idag (lördag) så hon kunde ju stanna över natten. Vi satt uppe och pratade länge och hade det väldigt mysigt!

Nu ska jag snart åka hemåt till Söderhamn med Johanna för att "fira" avskedsfest för Björn bland andra. Kommer bli bra. Nu skiker disken efter mig, även duschen..så smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0