Lördagen den 26/6

Idag är det midsommardagen (för alla er som missat det) och det innebär att det var midsommar igår alltså (no shit sherlock). Tycker det va lite roligt att det var 5 tappra själar som kämpade sig in på min blogg igår, haha 5 stycken! Men det ser jag som positivt då många andra säkert hade för roligt för att kolla bloggar :)

Själv var jag ju ute i Älvkarleby och hade det fridens liljor. Vi solade eftersom det var ett helt otroligt bra väder, vi åt sillunch med mera delikatesser, vi gick tipspromenad, vi solade mer, spelade kubb, grillade, gissade riffet, och umgick i superhärligt sällskap! Ja, det va helt enkelt en kanonkväll! Stort tack till Carro som följde med och fulländade kvällen!

Stort tack till Filippa som såg till att det hela blev av, och fixade och donade som den perfekta värdinna hon är. Trots 39 graders feber. Superwomen..

Bilder kommer sen när jag har samlat ihop från alla. Hoppas ni hade en minst lika trevlig midsommar som jag.

Denna tillägnas Filippa Widing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0