Fääääärdig!

Blod, svett och tårar har verkligen nått sitt klimax hemma hos mig idag! Jag har ju som sagt borrat, ifall att någon har missat det. Jag började köra med en skruvdragare - funkade inte så bra. Jag hämtade nya borrar till skruvdragaren - funkade fortfarande inte. Jag hämtade en slagborr på samma ställe som jag 30 min tidigare hämtat fler borrar - varför tog jag den inte från början? Jag borrade, skruvade, borrade, skruvade, pluggen tog slut, svor, grät, gick till stan och köpte fler plugg, borrade, bröt nästan tummen ur led - igen - men va fasen, när jag vill ha något gjort vill jag ha det gjort direkt och kan därför inte vänta på olika saker och ting. Strax innan 20.00 blev jag iallafall klar och jag är väldigt nöjd med resultatet. Måste ju bara säga att jag är grym! Att passa ihop två hyllor så de blev perfekt var inte det lättaste med penna i ena handen, 190 cm hylla i andra, borr mellan knänen och skruvar i munnen. Men se så bra det blev:



Kommentarer
Postat av: gunilla

Håller bara med. Du är grym! Tråkigt bara att din tumme måste fara illa och att vi inte finns närmare till hands. KRAAAM!

2010-06-16 @ 08:30:28
Postat av: Sofie

Verkligen hur grymt gjort som helst. Hade jag aldrig fixat!

2010-06-16 @ 12:05:45
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Filippa

SUPERWOMAN!!! eller superRagge kanske ;)hahaha jag älskar dig vännen, duktiga smarta fina du!



PUSS & PUSS! =)

2010-06-16 @ 12:09:32
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0