En helt vanlig måndag

Då va det måndag igen, vecka 24. Attans vad tiden går fort. Jag trodde jag skulle börja jobba idag, men de har icke ringt, så jag vet inte ja, ringer dom inte imorrn så ska jag banne mig gå upp dit och fråga vad de håller på med. Jag hoppade av sommarkursen jag skulle gå pga att de sa att jag kunde få börja hur snart jag ville och jobba hur myckt jag ville. Jag ska jobba på omvårdnad här i Gävle. Antagligen boende för speciella behov. I vilket fall, så ja..nu måste jag få börja jobba snart!! Gah, blir galen. (Framförallt fattig)

Igår var jag hos Carro och kollade på två medelmåttiga filmer och käkade inte så medelmåttig tacos, utan helt suverän tacos! Vi möttes vid ica och handlade, drog oss hemåt precis till regnet kom, sen va mysfaktorn hög hos casa de kaustinen. Lägre mysfaktor när jag gick hem, då öste regnet ner och jag såg ut som en nyduschad katt när jag kom hem. Tur att jag hade telefonen, blev lite mysigare promenad hemåt då iallafall!

Notera att vi faktiskt inte drack vin, utan helt vanlig fanta!



Ser ni mitt hår! Det droppade av hela mig! Sofia fyllde 25 i lördags, det tyckte vi va kul :)

Bloggar mer om kalaset när jag har tillgång till fler bilder! Hörs, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0