Doris?

Iband känner jag mig som Doris i Hitta Nemo. Jag skulle upp till hälsocentralen imorse för en tid 8.30 trodde jag. För det första så snoozade jag tills klockan var 08.07!! Uppriktigt sagt flög upp ur sängen när jag insåg att jag har sjukt bråttom, drog på mig kläder och gick hemifrån 08.12. 08.27 stog jag i receptionen för att anmäla att jag var där och skulle träffa arbetsterapeuten, receptionisten var en sommarjobbare, förmodligen där på introduktion, för hon tittade jättekonstogt på mig, sen tittade hon på datorn, pekade, sen kollade fundersamt på sin lärare. Den gamle erfarna receptionisten log mot mig och sa:

"Du ska inte vara här förrän imorgon vid samma tid"
"Jaha" suckade jag.."Tur att det inte var igår då iallafall"


Jag blir så less på mig själv. Det hade likagärna kunna varit igår. Promenaden hem tog mig 10 minuter längre än dit..gick hem och somnade om en timme (eller två). Under tiden jag sov ringde min arbetsterapeut och talade in på telesvaret att vi måste ändra min tid, så ny tid är på fredag klockan 13.00. Påminn mig då är ni snälla?!


Kommentarer
Postat av: Börje

du... glöm inte kl 13 på Fredag, du ska till din arbetsteraput då ;) nu är du påmind!hahahaha, fan va jag e rolig... PYSS!

2010-06-09 @ 15:12:25
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Världens gulligaste Doris iså fall:)

2010-06-09 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0