Våra kära mödrar

Nu är jag hemma, nu måste jag ställa om på något sätt för att jobba natt imorrn. Ska nog sova så länge jag bara kan imorrn, jag har inte lärt mig någon bra sömnrytm när man ska ställa om, så vi får se hur det går. Har ni några bra tips?

Hur som haver så älskar jag att mamma finns med både i verkligheten och på facebook, och bloggen såklart. Vad vore jag utan mamma? Svar: En massa kommentarer fattigare (i cyberspace alltså), IRL (in real life betyder det mamma) vore jag ingenting!

Här kommer iallafall en rolig video om våra kära mammor på facebook. Dock håller jag inte med :)
Älskar dig mammsen!



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Älskar dej också!

2010-07-19 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0