Kvällshäng

Helgen har varit fullspäckad då jag har fått nycklarna till nya lägenheten (jiiiha) och jag springer dit titt som tätt för att kolla, samt att Ante har varit på besök från storstan samt att jag jobbar rätt mycket nu. Iallafall så är det anledningen till varför bloggen kommit i andrahand, eller fjärdehand.
Idag jobbade jag mellan 16-22, sedan tog jag bussen till casa de Pruttons. Där bjöds det på kvällsfika (och då menar jag inte macka och mjölk), och nu väntar jag på att Sofie ska fixa till håret, sedan ska hela familjen gå på en promenad. Jag ingår ju i många familjer vet ni, Sofie & Alex, Filippa & Andreas samt Carro & Tobbe. Jag har det så bra som har så många familjer, eller hur :) Kvällspromenaden går mot...gissa...JAPP, nya lägenheten!
Me n' ma' sista'

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag måste försvara mig då jag i detta inlägg kan uppfattas som a n i n g e n fåfäng, som måste fixa håret innan kvällspromenaden. Anledningen till detta var ikväll att jag gick med en blöt handduks-turban och inte kände för att promenera i den alternativt promenera som håret såg ut under turbanen med risk att bli förväxlad med lady psychokiller. Med detta sagt vill jag säga att den nya lägenheten var väldigt fin och trivsam! Tack för ordet.

2010-07-27 @ 00:16:19
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag måste försvara mig då jag i detta inlägg kan uppfattas som a n i n g e n fåfäng, som måste fixa håret innan kvällspromenaden. Anledningen till detta var ikväll att jag gick med en blöt handduks-turban och inte kände för att promenera i den alternativt promenera som håret såg ut under turbanen med risk att bli förväxlad med lady psychokiller. Med detta sagt vill jag säga att den nya lägenheten var väldigt fin och trivsam! Tack för ordet.

2010-07-27 @ 00:17:25
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0