Kosserakossera!

Idag mår jag bättre, mycket beror på att Filippa tog så bra hand om mig och att vi kramades med kor. Vi skjutsade ut Andreas till hans båt som han fixar med, för att sedan fara vidare in mot stan och kolla på min nya lägenhet som jag flyttar in i any day now! På vägen fick vi dock förhinder. Vi såg stora ängar, havreordling, kossor, vacker himmel och hela stället andades frihet. Vi glömde till och med bort att vi skulle till lägenheten och att vi bestämt tid, så vi fick lite skäll av Andreas som hade mottagit ett undrande telefonsamtal om vart vi brudar höll hus. Ooops, disträ båda två, jo man tackar. Vi trodde även att vi skulle få skäll av bonden som kom och undrade vad vi höll på med, med det va en go gubbe som bara skrattade och inte ville att vi skulle tälta på hans åker. Vi glömde även bort att vi båda är allergiskt mot hö, timotej osv...




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ni är för söta! Tvillingar? Lika kläder också förutom lika disträ;)

2010-07-23 @ 17:46:46
Postat av: Filippa

Att leva fullt ut är vad livet handlar om! Det gör jag med dig älskling och det är jag så glad för! =)



Massa KÄRLEK!!! :)



Puss

2010-07-23 @ 18:03:33
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0